درباره دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

 

درباره دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

یکی از دستگاه هایی که قابلیت روکش کردن بسیاری از چوب ها مانند ام دی اف را دارد دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC می باشد. مکانیزم لیفتراک روی این دستگاه نصب شده است و همین ویژگی به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های آن شناخته می شود. دستگاه وکیوم را با نام های دیگری مانند دستگاه پرس ممبران، دستگاه روکش زنی، دستگاه روکش پی وی سی و … در بازار معرفی می کنند. کار اصلی دستگاه روکش کردن قطعاتی می باشد که با استفاده از ام دی اف  ساخته شده اند. قطعاتی که تراش خورده اند نیز با این دستگاه پرس می شوند. روش کار و ویژگی های این دستگاه خاص و منحصر به فرد می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه می دهیم.

 

دستگاه وکیوم

روش کار با دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

روش کار با دستگاه وکیوم طبق استانداردهای مشخص شده عبارت است از :

  1. ابتدا باید اسپری چسب مخصوص را روی سطح قطعه ای می خواهید آن را روی دستگاه قرار دهید بزنید. اسپری که روی سطح قطعه ام دی اف زده می شود مخصوص است. به همین دلیل شما انواع اسپری هایی که به عنوان چسب مورد استفاده قرار می گیرند را نمی توانید روی قطعه بزنید.
  2. در مرحله دوم باید قطعه که چسب خورده است را درون دستگاه قرار دهید. ابعاد قطعه باید با دستگاه هماهنگی داشته باشد.
  3. کشیدن لایه پی وی سی در مرحله سوم روی سطح قطعه انجام می ‌شود.
  4. در مرحله بعدی گرم کردن و همچنین چسباندن روکش به وسیله ایجاد خلاء درون دستگاه انجام خواهد شد.

در دستگاه وکیوم برای حرارت دهی به روکش باید از ۱۹ المنت کوارتز استفاده گردد. این المنت ها به گونه ای روی بدنه کناری وصل می شوند که سیم کشی آنها مشخص نمی باشد. برای روشنایی داخل دستگاه نیاز است که از لامپ‌ های ۶۰ وات استفاده شود. کف سینی دستگاه از ورق های یک تکه تجهیز شده است  تا آب بندی به طور کامل انجام گردد. تمامی دستگاه های وکیوم باید به سیستم ضد چروک مجهز باشند. در بدنه درونی سینی ‌دستگاه ورقه ای که حذف شده است را روی قوطی به کار می برند .لاستیک هایی که دور تا دور سینی قرار می ‌گیرند و به صورت مادگی و نر هستند که موجب می گردند نشتی هوا به کمترین میزان برسد.

دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

ویژگی های دستگاه های وکیوم ECOVAC

برای استفاده از دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات دستگاه را بشناسید. برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که مربوط به این دستگاه وکیوم می باشد و باید بدانید عبارت است از :

  1. کنترل پی ال سی اتوماتیک

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این دستگاه وکیوم وجود دارد این است که پی ال سی کنترل اتوماتیک را به بهترین نحو ممکن می تواند کنترل کند.

  1. سیستم ارگونومیک دستگاه وکیوم

سیستم آسانسور در این دستگاه به صورت ارگونومیک می باشد. این ویژگی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های مربوط به دستگاه وکیوم شناخته می‌ شود.

  1. سیستم ایمنی مناسب

سیستم ‌های ایمنی به کار گرفته شده برای تولید دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC بر اساس استانداردهای بین ‌المللی است. مطابقت هر یک از استانداردهای سیستم ایمنی این دستگاه را با استانداردهای بین‌ المللی به خوبی می توانید مشاهده کنید.

  1. توزیع همگن و اقتصادی دستگاه وکیوم

توزیع و همچنین کنترل گرمای اقتصادی و همگن درون این دستگاه وکیوم وجود دارد. از نظر اقتصادی باید بدانید که این نمونه دستگاه وکیوم نسبت به دیگر دستگاه‌ ها به صرفه تر می باشد.

دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

  1. طول عمر زیاد

ساختار عمر طولانی و همچنین کیفیت محصول بی نظیر از دیگر ویژگی ها و مشخصات این دستگاه شناخته می ‌شود. به دلیل قطعات با کیفیتی که برای تولید این دستگاه به کار گرفته اند شما مدت زمان زیادی می توانید جهت تولید انواع قطعات آن را مورد استفاده قرار دهید.

  1. صرفه جویی زمان دستگاه وکیوم

اتلاف و صرفه‌ جویی در وقت درون این دستگاه وکیوم به حداقل ممکن می‌ رسد. بر همین اساس شما می توانید در کمترین بازه زمانی اقدامات لازم را با این دستگاه انجام دهید.

  1. پوشش قطعات با ضخامت 30 سانتی متر

این دستگاه وکیوم قطعات با ضخامت ۳۰ سانتیمتر را می تواند به بهترین نحو ممکن پرس کند. روی قطعات ام دی اف فشار وارد می کند و این ویژگی کمک خواهد کرد که شما تعداد زیادی از قطعات را با ضخامت های متنوع درون این دستگاه قرار دهید.

  1. گردش هوای گرم درون دستگاه وکیوم

سیستم گردش هوای گرم درون دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC وجود دارد .بر همین اساس روند پرس انواع قطعات در کمترین زمان انجام خواهد شد.

  1. پردازش در کوتاه مدت

زمان پردازش این دستگاه وکیوم بین ۲ الی ۵ دقیقه می باشد. این ویژگی نشان دهنده سرعت دستگاه است. مدل های متفاوتی از دستگاه وکیوم وجود دارند که هر یک از آنها دارای زمان پردازش کوتاه‌ مدت نمی ‌باشدند.

  1. زبان دستگاه وکیوم

گزینه‌ه ای استفاده از پی ال سی این دستگاه به زبان روسی انگلیسی و ترکی می باشد. شما می توانید هر یک از زبان هایی که بیشتر روی آنها تسلط دارید را انتخاب کنید. بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند که زبان انگلیسی را انتخاب نمایند.

کاربرد مربوط به دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

در صورتی که شما می خواهید از دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC برای پرس قطعات متنوع ام دی اف استفاده کنید باید به خوبی کاربرد های مربوط به این دستگاه را بشناسید. برخی از مشخصات کاربردی این دستگاه عبارت است از :

دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

  1. یکی از مهمترین مشخصات این دستگاه وکیوم مکانیزم کرییج و ریل روی آن می باشد. کیفیت بسیار بالایی برای قطعات سنگین این دستگاه به کار گرفته شده است. بر همین اساس طول عمر مناسبی از قطعات دستگاه دریافت خواهد شد.
  2. میز آلومینیوم سوپرآلیاژ برای این دستگاه نصب کرده ‌اند. این ویژگی دستگاه به عنوان یکی از مشخصات کاربردی آن شناخته می شود.
  3. بدنه مقاوم و زیبای دستگاه موجب شده است که کاربرد دستگاه روز به روز افزایش پیدا کند. شما در هر یک از محیط‌ های متنوع کارگاهی و غیره می توانید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.
  4. قابلیت استفاده از سیستم ضد چروک به عنوان یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه وکیوم شناخته می‌ شود.
  5. توان پمپ وکیوم این دستگاه حدود ۱۰۰ متر مکعب در ساعت است. این کاربرد دستگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی به شمار می ‌رود که موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.
  6. سه عدد مخزن رول گیر درون این دستگاه به کار گرفته شده است. هر یک از این مخازن دارای حجم مشخص شده‌ ای از ماده پرس هستند که در بازه زمانی مناسب به بهترین نحو ممکن عمل می کنند.

خرید دستگاه وکیوم آسانسوری مدل ECOVAC

برای خرید دستگاه وکیوم آسانسوری باید به خوبی مدل و ویژگی ‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از ویژگی ها و کاربردهای مربوط به این دستگاه را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. بر همین اساس شما با اطمینان خاطر بیشتری و همچنین آگاهی کافی می توانید اقدام به خریداری این دستگاه وکیوم نمایید. در صورتی که روش استفاده از دستگاه را به خوبی بدانید می توانید در کمترین بازه زمانی قطعات متفاوت ام دی اف را پرس کرده و تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه